Robinson sammenslåing episode 6

Ja da er to lag blitt til ett, og vi har blitt flyttet til en helt ny øy. Dette er forøvrig den fineste av de 3 jeg nå har bodd på i snart 3 uker. Det er godt med litt forandring, for jeg begynner å bli litt lei. Lei av ikke å ha mat, og lei av all døtiden. Tre hele dager blir til 1,5 timers underholdning, det sier seg selv at det blir mye venting. Man gleder seg til konkurranser og at det skal skje ting. Og det gjør det så definitivt etter sammenslåingen. 

Alle har forskjellig agenda og det blir mye mer svett stemning enn de viste på skjermen igår. Jeg velger å stole på tvillingene, Lise-Lotte, Rolf og Julian. Firkløveret, Tore, Lars, Niklas og Helena med Maiken på lag, not so much. Og jeg hadde rett, Maiken fortalte til de andre hvem vi skulle stemme på. Det at Nicklas valgte å gi bort immuniteten var med overlegg. Mulig de et lite øyeblikk trodde vi skulle stemme Tore, men Nicklas sa det selv, han ville ut. Han trakk seg, på samme måte som Massimo. Forskjellen var at han ikke spilte med like åpne kort. 

To ting som ødelegger for konkurranser; folk som taper med vilje og folk som trekker seg. Det er gørr kjedelig å se på. 

Nå er vi bare 9 stk igjen i konkurransen, eller det vil si at pr dd er det jo bare 8 stk på en øde øy. Lars forspiste seg jo på kokosnøtt, så han ligger på sykestua. Og må være tilbake innen 24 timer, ellers er han også ute.

Alle gutta stakk til skogs på den nye øya, for å konspirere og for å finne mat. De fant enorme mengder kokosnøtter som de tyllet i seg. Verst var, Treer banden Lars, Nicklas og Tore, som alle ble skikkelig dårlige.  Lise-Lotte mente det var karma for at de ikke tok med mer tilbake for å dele. Og det lo vi mye av….. vi jentene 😄 

Jeg henger fortsatt med, men det begynner å bli litt mer dramatikk enn jeg er glad i😝  Men krysser fingre for at de viser alle sidene ved sakene, slik at det blir forståelig for seerne. 

Heisålenge!!

Leave a comment